english russian
 
news 3D misc about
 

It is possible to see some of the effects of superbuffers right now. But it consumes 32Mb of video memory per each 256x256 texture of heights. This demo contains: Displacement Bump Mapping (some pixels of texture could cover other pixels within one polygon), Offset Bump Mapping, which doesn't require 32Mb of memory unlike previous one (simple displacement of pixels depending on observer location) and already usual Bump Mapping. There is also self-shading on polygons.

From:Android2D(Tomsk)
Date:29.11.2004 22:47
Message:С моим радеоном9600 рисуется всякая ерунда вместо текстур.

From:NULL_PTR
Date:06.01.2005 15:25
Message:Очень странно, со старыми драйверами эта демка прекрасно шла на Radeon9800pro, а теперь тоже самое что и у Android2D(Tomsk)! Эти ATI-сты исправляют одни баги путём добавления других!

From:JoHN
Date:12.02.2005 16:17
Message:У меня 9600xt так вообще выдает 'OpenGl error' и все. Каталисты >4 стоят.

From:Salted
Date:21.04.2005 02:13
Message:Does not work on ATI Radeon 9700

From:NULL_PTR
Date:28.05.2005 14:33
Message:Последние драйвера - чёрный экран.



SHERDart Frustum © 2002-2009
390799